Begin januari 2013 werd de Friesland Post (Fries maandblad) benaderd door Wim Hof, beter bekend als The Iceman. Tijdens dit gesprek vertelde Wim dat hij in staat was zijn autonome zenuwstelsel te beïnvloeden. Middels wetenschappelijke testen had hij dit reeds aangetoond. En het feit dan hij nog leefde na het lopen van een halve marathon boven de poolcircel met alleen maar een korte broek aan, bevestigde dit beeld.
Wim was ervan overtuigd dat uiteindelijk iedereen dit zou moeten kunnen. Kun je nagaan wat dat zou betekenen voor de medische wetenschap en daarmee de gezondheid van mensen! (en oeps.. voor de pharmaceutische industrie). In elk geval iets wat hij graag bekend wilde maken zodat het draagvlak om nog meer onderzoek te gaan doen zou groeien. Een mooi doel waar Friesland Post zich graag voor inzet.
Ondersteund door de marketing en webdevelopment afdelingen van Van der Let & Partners werden in 2013 en 2014 succesvolle evenementen georganiseerd.
- Advertenties
- Campagne
- Campagnewebsite
- Concept
- Drukwerk
- Foto optimalisatie
- Huisstijl
- Identiteit
- Internet Marketing
- Ontwerp logo
- Website