De winst aan de finish bereik je met de beste strategische start.

Voor het behalen van succesvolle marketing- en/of communicatiedoelstellingen is de poleposition het beste uitgangspunt om als winnaar de finish te bereiken. Het strategisch plan is daarbij de leidraad waarin de marsroute tot in de finesses wordt omschreven.
Strategie

We creëren samen hét competitieve merkvoordeel.

In dat strategisch plan laten we werkelijk niets aan het toeval over. We willen weten hoe we een competitief voordeel ten opzichte van de concurrentie kunnen creëren. En we willen vooral veel beter en nóg slimmer met tijd, budget, media en middelen omgaan. Dat is ons werk, maar ook het spel waar we (bewezen) goed in zijn.

Samen stellen we de spelregels op, rekening houdend met factoren als menskracht, budget en tijd. Binnen die bandbreedte stippelen we de juiste routing uit. Stap voor stap naar het doel. Waarbij we de resultaten constant meten en direct bijsturen als dat nodig blijkt.

Strategische keuzes
Goed om te weten
Teamplayers

We vormen een hecht en goed op elkaar ingespeeld team en kunnen vrijwel alle opdrachten zelf aan. We begrijpen ook dat we niet alleen op de wereld zijn en soms extern specialisme aan moeten trekken. In dat geval doen we een beroep op ons netwerk. Maar ook dan houden we de regie in eigen hand.

Doorlopende evaluaties

De praktijk is onze beste leermeester. Iedere opdracht wordt na afloop geëvalueerd. We willen weten of we het (nog) beter hadden kunnen doen. Ook als we al uiterst tevreden zijn! Ieder project draagt daardoor bij aan de kwalitatieve ontwikkeling van ons bureau én aan het resultaat voor onze klanten.

ISO-9001 & ISO-27001

Effectiviteit, maar ook de borging van vertrouwelijkheid van onze bedrijfskritische informatieprocessen zijn key voor het succes van onze dienstverlening. Ons kwaliteitsmanagement-systeem is ISO-9001 gecertificeerd. Begin 2021 beschikken we over het ISO-27001 certificaat voor informatiebeveiliging.

Even sparren?
...of kom langs
Herenwal 137
8441 BE, Heerenveen
Plan je route