Scoren met offline communicatiemiddelen
Helder verhaal vertellen
Bedrijven zetten tegenwoordig vaak alles op alles om hun online strategie en communicatie toonaangevend te maken. Vaak wordt offline communicatie onderschat. Wij zien dat offline communicatiemiddelen klanten vertrouwen geeft en tegelijkertijd naamsbekendheid gegenereerd. Verder komt offline communicatie ook een stuk persoonlijk over dan online middelen, bijvoorbeeld een social media uiting.
Soorten offline communicatiemiddelen
Onze grafische vormgevers zijn in staat om je verhaal of boodschap te vertalen naar eigentijdse en aansprekende offline communicatiemiddelen. Wij kunnen de volgende offline middelen ontwikkelen:
Offline communicatiemiddelen
Folder en flyers
Met een folder of flyer brengt jij je boodschap op een relatief eenvoudige manier onder de aandacht bij je doelgroep. Cruciaal hierbij is een visueel aantrekkelijke vormgeving en de juiste copy.Brochures
Met behulp van een brochure brengt jij je boodschap tot leven. Een brochure biedt meer ruimte dan een folder of flyer en dus ook meer ruimte om het verhaal achter je merk of organisatie over te brengen.Kranten
Een krant is een ideaal offline middel om je boodschap ‘groots’ uit te dragen. Groter dan een brochure en meestal goedkoper in drukwerk. Een redactioneel goed doordacht concept, mooie fotografie en vormgeving maken een krant een interessant offline middel.POS-materiaal
Het beslissingsmoment van de consument ligt voor een belangrijk deel in de winkel. Goed bedacht en ontworpen Point-of-Sale (POS) materiaal kan de consument nét dat extra duwtje in de rug geven om tot aankoop over te gaan.Etalage- en raambelettering
In de retail wordt veel gewerkt met etalage- of raambelettering. Vaak wordt dit ingezet ter ondersteuning van een campagne of iets permanenter voor merkcommunicatie. Ook kunnen wij helpen met autobelettering waarbij de boodschap in één opslag duidelijk is.Out-of-home media
Out-of-home media is een verzamelnaam voor alle communicatiemiddelen die jij buitenshuis tegenkomt in openbare ruimtes, bijvoorbeeld abri’s en rondwegborden. In een split second moet de aandacht gepakt worden en de boodschap duidelijk zijn.