NIP Hero

Een klantenportaal voor het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).

Het NIP is met 13.000 leden al meer dan 80 jaar de grootste vereniging van psychologen in Nederland. Om het de leden zo gemakkelijk mogelijk te maken wil het NIP een digitale omgeving waar de leden hun gegevens kunnen inzien en wijzigen en hun facturen kunnen betalen.
Inzet professional Van der Let & Partners
Software Engineering

Koppelingen maken met de verschillende systemen en zorgen voor continue updates.

UX / UI Design

Zorgen voor een optimale klantbeleving door design thinking toe te passen op een complexe inhoud.

Financiële koppeling

In samenwerking met Twinfield zorgen voor de juiste financiële administratie en structuur.

Mijn NIP

De opdracht

De wens van NIP was een veilige online omgeving waarin de NIP-leden eenvoudig hun lidmaatschap kunnen beheren. Door de grote omvang van het project en verschillende expertises binnen het NIP hebben wij met een groep stakeholders gekeken naar wat de wens is van Mijn NIP. Wat is het doel? Waar willen wij naartoe groeien? Wat is belangrijk bij lancering? Onze UX-specialisten hebben samen met de product owner en de stakeholders een stappenplan uitgewerkt die zorgt voor de juiste content in een Minimum Viable Product (MVP).

Resultaat

NIP-leden kunnen verschillende soort abonnementen afsluiten bij het NIP. Onder leiding van de Lead Developer en Twinfield Consultant zijn er verschillende financiële koppelingen gemaakt om te zorgen dat de leden vanaf nu digitaal hun lidmaatschap kunnen beheren - en betalen. Dit en overige professionele gegevens van het NIP-lid zijn inzichtelijk gemaakt in het klantenportaal: Mijn NIP.

NIP CRM
Even sparren?
...of kom langs
Herenwal 137
8441 BE, Heerenveen
Plan je route