The Iceman
In samenwerking met Wim Hof is er een volledig event georganiseerd waarbij mannen en vrouwen gezamenlijk 1000 meter blootsvoets op Thialf-ijs lopen. Onder de noemer 'de laatste ontbering' in Thialf wordt symbolisch afscheid genomen van de winter en een Guinness Book of Records notering bemachtigd.
Van het logo tot zweetbandjes. Creatief gezien komt het allemaal uit onze koker. In relatief korte tijd moesten er veel middelen bedacht en opgezet worden om het event en de promotiecampagne uit te rollen.
Marketing rondom de promotie van het event. Dit bestond voornamelijk uit een wervingscampagne voor deelnemers middels inzet van online en offline marketing, persberichten en een website.
Wim was ervan overtuigd dat uiteindelijk iedereen dit zou moeten kunnen. Kun je nagaan wat dat zou betekenen voor de medische wetenschap en daarmee de gezondheid van mensen! (en oeps.. voor de pharmaceutische industrie). In elk geval iets wat hij graag bekend wilde maken zodat het draagvlak om nog meer onderzoek te gaan doen zou groeien.
Een mooi doel waar we ons graag voor inzetten.