Een merk bepaalt het onderscheidend vermogen in de markt.

Slechte producten bestaan feitelijk niet meer. Ze zijn bij voorbaat kansloos door de invloed van de macht en de media op de consument. Het wordt daardoor moeilijker om tussen de vele goede producten een voorkeur te creëren. Maar dat is nou precies ons vak!
VDLP merkstrategie

Merkvoorkeur is pure emotie, het creëren van het goede gevoel.

Over het maken van merken zijn vele duizenden boeken geschreven. De belangrijkste staan bij ons in de kast. Deze theorie vormt de basis voor ervaringen uit de praktijk. Het creëren van merkvoorkeur is ons dan ook op het lijf geschreven en al decennialang dagelijkse kost. We weten hoe we - ook van ‘saaie’ producten- musthaves kunnen maken en klanten tot loyale merkambassadeurs kunnen transformeren.

Een loyale klant is niet getrouwd met het product, maar verliefd op het merk. Dat schept een band. Een merk heeft een aantrekkingskracht dat nauwelijks in rationele motieven te verwoorden is. De liefde gaat ver. Zo ver dat consumenten daar een (hoge) prijs voor willen betalen.

Even sparren?
...of kom langs
Herenwal 137
8441 BE, Heerenveen
Plan je route