Een boek als drager van je verhaal
Wat is mijn doel?
Om welk soort boek het ook gaat, het begint altijd met de vragen: wat wil ik er mee bereiken en wat is mijn lezerspubliek? Voor elke uitgave, zoals bijvoorbeeld een jubileumboek of kookboek, spelen een aantal elementen een belangrijke rol om er voor te zorgen dat de productie een succes wordt:
- de verhaallijn
- de juiste cadans
- de vormgeving
- een beleving die de doelgroep aanspreekt
Verhalen vertellen; intrigeer en maakt contact.
Storytelling, een hypewoord. Maar dat doet niets af aan de kracht hiervan. Storytelling is een krachtig en effectief middel en versterkt de betrokkenheid van jouw lezerspubliek, klanten of medewerkers.
Storytelling is een belangrijke manier om verbindingen te maken met jouw merk, zowel online als offline.
Het jubileumboek
Neem een jubileumboek (of magazine). Een jubileumboek gaat over geschiedenis, maar ook vooral over de toekomst. De toekomst gelezen vanuit het historisch perspectief. Zij geeft waarde aan de geloofwaardigheid van een succesvolle missie voor de toekomst. Feiten komen aan bod, gebeurtenissen, visies, maar vooral levendige verhalen. Die verbinden en inspireren mensen en versterken het authentieke karakter van jouw organisatie. Zo groeit de waarde van je merk.
Jouw partner
We hebben een lange staat van dienst als het gaat om uitgeven van kwalitatief hoogwaardige boeken. Deze kennis en ervaring gebruiken we dan ook graag. We voorzien je van optimaal advies en zorgen er voor dat we samen met jou een prachtig, doeltreffende uitgave produceren.
Het complete traject
Wanneer we met elkaar in zee gaan, bepalen we in overleg onze bijdrage. Deze bijdrage kan bestaan uit het verzorgen van een deel van het proces of het gehele proces van concept, redactie, projectleiding, fotografie, scanwerk, beeldoptimalisatie, ontwerp, opmaak tot het uiteindelijk drukken en de distributie.