Cultuurfonds
Zorgen voor een goede, kwalitatief hoogstaande uitwerking van de website.
Ontwikkelen van complexe en maatwerk modules zoals een donatieformulier.
Zorgen voor de juiste exposure door in te zetten op de juiste social media-kanalen en Google Optimalisaties.
Achtergrond
Het Cultuurfonds zorgt ervoor dat cultuur, natuur en wetenschap onder de aandacht komt in Nederland en daarbuiten. Door opdrachten aan te nemen, prijzen weg te geven en financiële bijdragen te leveren, zorgt het Cultuurfonds voor een stimulering van talenten en initiatieven. Met een besteding van meer dan 40,3 miljoen euro heeft het Cultuurfonds dus een groot bereik en veel invloed om hedendaagse kunst onder de aandacht te brengen.
Het cultuurfonds wilde graag een website waar het projectbeheer makkelijk te managen is en een toegankelijke en veilige donatiemodule die jaarlijks duizenden transities probleemloos kan verwerken.
Exposure
Het online werven van donateurs en fondsen is een doorlopend proces. Samen met het cultuurfonds zorgt het digital marketingteam van Van der Let & Partners voor een optimale online zichtbaarheid op de juiste zoekwoorden.
Dit doen wij enerzijds adviserend, bijvoorbeeld op het gebied van zoekmachineoptimalisatie. Anderzijds doen wij dit uitvoerend door onder andere een maximaal rendement uit de Ads-budgetten te halen via het Google Grants-programma en via reguliere Google Ads-campagnes.
Maandelijks wordt het cultuurfonds door het digital marketingteam geïnformeerd en geadviseerd onder begeleiding van een maatwerk digital marketing-rapport.
Door onze ISO-certificering weten wij ook alles over veiligheid. De website wordt zeer regelmatig geüpdate met de laatste verbeteringen op 'securityvlak'.
Meer cases
8441 BE, Heerenveen