“Wie schrijft die blijft” en “Je bent een open boek”. Deze uitspraken, ontsproten uit de drukkunst, staan synoniem voor de waarde van deze belangrijkste cultuurdrager.

Wat is mijn doel?

Om welk soort boek het ook gaat, het begint altijd met de vragen: wat wil ik er mee bereiken, wat is mijn lezerspubliek? Voor elk jubileumboek, kookboek of promotiemagazine spelen een aantal elementen een belangrijke rol om er voor te zorgen dat de productie een succes wordt:

  • de verhaallijn
  • de juiste cadans
  • de vormgeving
  • een beleving die de doelgroep aanspreekt.

Verhalen vertellen; intrigeer en maakt contact.

Storytelling, een hype woord. Maar dat doet niets af aan de kracht hiervan. Storytelling is een krachtig en effectief middel en versterkt de betrokkenheid van:

  • jouw lezerspubliek
  • jouw klanten
  • jouw medewerkers

Storytelling is een belangrijke manier om verbindingen te maken met jouw bedrijf, zowel online als offline.

Het jubileumboek

Neem een jubileumboek (of magazine). Een jubileumboek gaat over geschiedenis maar ook vooral over de toekomst. De toekomst gelezen vanuit het historisch perspectief. Zij geeft waarde aan de geloofwaardigheid van een succesvolle missie voor de toekomst. Feiten komen aan bod, gebeurtenissen, visies, maar vooral levendige verhalen. Die verbinden en inspireren mensen. En versterken het authentieke karakter van jouw organisatie. Zo groeit de waarde van jouw bedrijf.

Jouw partner

We hebben een lange staat van dienst als het gaat om uitgeven van kwalitatief hoogwaardige boeken en magazines. Deze kennis en ervaring gebruiken we dan ook graag. We voorzien je van optimaal advies en zorgen er voor dat we samen met jou een prachtige, doeltreffende uitgave produceren.

Het complete traject

Wanneer we met elkaar in zee gaan, bepalen we in overleg onze bijdrage. Deze bijdrage kan bestaan uit het verzorgen van een deel van het proces of het gehele proces van…

  • concept
  • redactie
  • projectleiding
  • fotografie
  • scannen
  • beeldoptimalisatie
  • ontwerp
  • opmaak

….tot het uiteindelijk drukken en de distributie daarvan.

Even sparren over de mogelijkheden

Bel of mail ons voor een afspraak. We denken graag met je mee.