Ondanks de snelle ontwikkelingen op het internet, blijft het aantrekkelijk om potentiële klanten op de traditionele manier te bereiken. Een goede folder, krant of brochure is een krachtig onderdeel van de marketing mix.

Onderscheiden van de massa

Bij een nieuwe folder denk je al snel aan de standaardformaten A5, A4 of wellicht A3 voorzien van twee nietjes in de rug. Maar er zijn veel meer mogelijkheden. Gebruik maken van een afwijkend formaat of unieke uitvoering kan je net even dat extra stukje attentiewaarde opleveren. Denk aan stansen, pregen, geurinkt, combinatie van verschillende papiersoorten, layar technologie, spotvernis etcetera. Hiermee kan je je onderscheiden van de massa en daar gaat het om.

Verspreiding

Hoe je je boodschap wilt verspreiden hangt ook samen met de uitvoering. Er zijn vele mogelijkheden waaronder (gesegmenteerde) huis-aan-huis verspreiding in folderpakketten of los in de brievenbus, verzending naar aangekochte adressen of een eigen bestand, flyeren, etcetera. Een folder die we verspreiden in folderpakketten moet opvallen. Vorm, omvang en vormgeving spelen hierin een belangrijke rol. Een corporate brochure die je meeneemt naar je relaties dient een compleet ander doel.

Even sparren over de mogelijkheden?

Bel ons voor een afspraak. We denken graag met je mee!